DIGI RCS RDS își lovește sub centură clienții din România: nu mai avem voie să facem asta, ne-au pus „interzis”

de: Alexandru Puiu
07 07. 2023

Decizie radicală în cadrul gigantului Digi RCS RDS. Compania interzice un serviciu important de care se bucurau până acum numeroși români.

Este vorba despre faptul că uriașul jucător de pe piața telecom din România a hotărât să elimine serviciile de comunicații electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite (prepay) din oferta sa comercială.

”De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023”, au informat reprezentanții companiei.

Digi vine cu o veste rea, dar și cu una excepțională pentru toți clienții din România

Pe de altă parte, compania nu uită să-și surprindă plăcut clienții cu o ofertă de vară de neratat. Astfel, trebuie să știi că în perioada 06 iunie – 20 august, DIGI continuă campania promoțională „Moneda DIGI”, care oferă o reducere de 50% din valoarea abonamentului lunar, timp de 4 luni, clienților care își portează numărul de telefon în rețeaua mobilă DIGI;

În același timp, DIGI pune la dispoziția abonaților săi unele dintre cele mai avantajoase planuri tarifare de roaming în state membre SEE (Spațiul Economic European), precum și în alte destinații turistice populare.

„Totodată, în perioada 06 iunie – 20 august, clienții noi și existenți vor dispune de 50% reducere din valoarea abonamentului lunar, timp de 4 luni, la portarea în rețeaua mobilă DIGI, atât din prepaid cât și din postpaid, prin contractarea tipului de abonament Nelimitat, Optim 3 sau Optim 2, pentru o perioadă de 24 de luni. În funcție de numărul de abonamente Nelimitat achiziționate de același abonat, prețul final variază între 3-5 Euro/lună (TVA inclus).

Oferta poate fi activată atât pe site-ul DIGI.ro, din pagina principală sau din contul de client, cât și în punctele de prezență, prin intermediul reprezentanților de vânzări sau prin apel la serviciul Relații Clienți (031.400.4600)”, a mai informat Digi.